Clubul de miscare pentru sanatate

20 Decembrie 2011

Sfarsit de an in forma

Filed under: Uncategorized — Etichete:, , , , , , , — clubuldemiscarepentrusanatate @ 8:48 PM

Pentru a rezuma evenimentul, condeiul si hartia le iau eu de data asta (Ioana) 🙂  De ce? Pentru ca de mult timp vroiam sa facem cumva si sa aducem Clubul de Miscare in locul acesta special, de care sunt legata (World Class Jolie Ville). Zi de zi, aici aduc miscarea mai aproape de oameni si pe ei mai aproape de trupurile lor (asta-i jobul meu). Cred ca World Class este unul dintre cele mai potrivite locuri in care membrii Clubului de Miscare pot vedea ce inseamna excelenta in fitness.

 

Sambata, in ultimul weekend dinaintea sarbatorilor, am fost la World Class Jolie Ville. Ce bine!!! Colegul meu, Stefan Cusursuz, a fost antrenorul nostru pentru cele doua ore.

30 de membri al Clubului s-au inscris suficient de rapid si si-au confirmat participarea, lasand in urma si o lista de rezerva. Da, ne bucura interesul manifestat pentru initiativele Clubului!

11:00 – am inceput cu functional training, un tip de antrenament care foloseste exercitii ce au la baza miscari simple, naturale, pe care le facem in viata de zi cu zi (mi-a adus aminte de serile de vara cu Power Drills.. ). Clasa nu a fost una usoara pentru cei 30 de participanti  cu nivele foarte diferite de pregatire fizica. Asta a fost o provocare pentru Stefan. Totusi, cu ani buni de experienta si traininguri, el a stiut cum sa ne motiveze pe toti – nimeni nu a abandonat si nici nu se pune problema sa se fi plictisit cineva. „Haide! Clubul de Miscare, nu va aud!” striga Stefan la noi atunci cand simtea ca ne-am consumat energia. Iar in momentul urmator toata sala izbucnea in urale, chiote si toata lumea relua mai cu zel flotarile, fandarile si restul exercitiilor.

A urmat apoi clasa de Cycling. Ex-ce-len-ta muzica aleasa si atmosfera pe care am creat-o impreuna cu Stefan! Am pedalat, am cantat si evident, am transpirat. Intensitatea efortului fizic parca scade atunci cand te distrezi.

 

La final, dupa binevenitul stretching, l-am rasplatit pe Stafan cu multe, multe zambete, aplauze si multumiri sincere 🙂

Eu una m-am simtit g.r.o.z.a.v., iar atmosfera din timpul claselor mi-a spus ca si restul participantilor s-au simtit la fel. Si mai exista un indiciu care arata cat de reusit a fost antrenamentul de la Jolie Ville: reactiile de pe grupul nostru Facebook.

 

Mii de multumiri participantilor! Anul urmator vine cu surprize frumoase si alte antrenamente la World Class.

Multumiri speciale: Ana Maria Cordea, Andreea Ionita, Oana Miron si Stefan Cusursuz!

 

Cu drag,

Ioana.

 

P.S.: …iata ce au spus cativa dintre membrii Clubului de Miscare despre cele petrecute la World Class Jolie Ville:

Mi-a placut mult training-ul de astazi de la Jolie Ville, locatia este frumoasa ,iar  muzica antrenanta si energia pe care ti-o transmit cei din jur la cycling mi-au dat o stare de bine (si dureri musculare,dar sper sa scap repede de ele). Felicitari clubului de miscare pentru initiativa!” (Laura T.)

„A fost o experienta minunata .Felicitari clubului de miscare si multumesc pt invitatie!” (Silviu)

„Foarte foarte foarte frumos dar febra musculara de dupa imi cam da de furca. Oricum :* multumim pt atmosfera minunata in care s-a desfasurat intreaga activitate!!!!” (Laura C.)

„Mi-a placut si m-a lasat cu febra musculara si cu o impresie foarte placuta despre locatie. A fost distractiv! Iar locul are o atentie la detalii pe care nu am mai vazut-o la alte sali.” (Sofia)

„O sambata dimineata foarte reusita la Jolie Ville…. desi mi s-a parut un pic solicitant Functional Training-ul, m-am simtit foarte bine dupa, iar atmosfera a devenit atat de relaxanta si placuta la Cycling incat nu am simt deloc efortul depus. Multumin World Class Jolie Ville ptr gazduire, Ioanei ptr initiativa de a face acest eveniment si lui Stefan Andrei Cusursuz ptr profesionalism, motivarea cu care ne-a determniat sa ne miscam in momentele mai grele si atmosfera excelenta pe care a creat-o! :)” (Raluca)

„Au  fost doua antrenamente fenomenale, plus antrenamentul de muay tai de ieri, am inceput sa ma resimt ,multumim si asteptam cu nerabdare si alte intalniri!” (Catalin)

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

