Clubul de miscare pentru sanatate

11 August 2011

Pilates & basic Hatha Yoga – Sambata, 13 august in Gradina Japoneza

Pentru ca sambata asta se prevede o dimineata frumoasa si racoroasa de vara, va propunem sa o incepem intrandu-ne in forma, la aer curat, pe iarba, in gradina japoneza din parcul Herastrau.Ai nevoie de:
– o saltea/izopren/patura
– echipament sportiv lejer, vom lucra in picioarele goale
– o sticla cu apa
Ne intalnim la ora 10:20, rog punctualitate, la intrarea in Gradina Japoneza.

Contact: 0726 026 315, clubuldemiscare@yahoo.com

 Despre Pilates:
 Pilates este o metoda de pregatire fizica ce pune accent pe tehnica si calitatea executiei unor exercitii specifice, ale caror baze au fost puse de Joseph Pilates, la inceputul secolului XX. Caracteristice acestei metode sunt: atentia deosebita acordata aliniamentului segmentelor corpului, coloanei vertebrale (in special zonei lombare) si pelvisului; respiratia costala/diafragmatica; viteza mica de executie a exercitiilor (cu mici exceptii); toate exercitiile se pot adapta in functie de nevoile si pregatirea practicantilor.
Principalele beneficii:
 Imbunatatirea posturii corporale, a tinutei, prin tonifierea musculaturii posturale; – imbunatatirea echilibrului, coordonarii neuro-musculare, mobilitatii articulare si rezistentei musculare; – imbunatatirea capacitatilor de relaxare si de concentrare a atentiei; – practicata la indrumarea unui instructor competent, Pilates este si o metoda de recuperare a diferitelor afectiuni si traumatisme usoare

Despre Basic Hatha Yoga:
 Diferita de Pilates, yoga este o metoda pe care noi, in Clubul de Miscare, o practicam numai la nivel de incepatori, fara a o asocia cu meditatia. Astfel, propunem un antrenament de reintrare in forma prin diverse posturi din hatha yoga coordonate cu respiratia preponderent abdominala. Denumirea comerciala a acestui tip de yoga este “power yoga” 🙂
Principalele beneficii:
 Imbunatatirea posturii corporale, a tinutei, prin tonifierea musculaturii posturale; – imbunatatirea echilibrului, coordonarii neuro-musculare, mobilitatii articulare si rezistentei musculare; – imbunatatirea capacitatilor de relaxare si de concentrare a atentiei. 

Anunțuri

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: