Clubul de miscare pentru sanatate

26 Decembrie 2010

Spinning cu Elu 2 (11 decembrie 2010)

Filed under: din Calendarul activitatilor — clubuldemiscarepentrusanatate @ 9:24 PM

Cea de-a doua clasa de spinning cu Elu a fost asteptata cu multa nerabdare dupa succesul pe care l-a avut prima astfel de clasa, in octombrie. 

11 decembrie, ora 13:45, Bamboo Fitness Club: Intrand in sala, am descoperit prima surpriza: bastonase ornamentale de Craciun, atarnate cu drag de fiecare bicicleta, in intampinarea noastra. A urmat o clasa de spinning EXCELENTA, a carei atmosfera a fost creata de Elu si de invitata lui speciala – instructoare Mioara Stoian. Am ras, am cantat, ne-am simtit foarte bine si bineinteles, am transpirat (poza de grup de la final este destul de sugestiva). Toate momentele au fost surprinse cu talent de catre Mihai Terzea, fotograful profesionist invitat de Elu. Pentru straduinata cu care am tinut pasul cu cei doi instructori, am mai avut parte de o surpriza 😀 caciulite haioase de Mos Craciun si sosete speciale de cycling!

Mii de multumiri lui Elu, instructorul si sponsorul Clubului, Ioanei Denes, managerul Bamboo Fitness Club, pentru ca ne-a pus la dispozitie sala pentru a doua oara, Mioarei Stoian, pentru energia pozitiva pe care ne-a transmis-o, lui Mihai Terzea, pentru fotografiile reusite pe care le-am adaugat cu mandrie in albumul Clubului si de asemenea, lui Stefan Alexandru, sponsorul special al acestui eveniment, pentru sosetele de cycling !

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

