Clubul de miscare pentru sanatate

26 Noiembrie 2010

Antrenament la Lotus Sport

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 11:30 AM

Duminica trecută Clubul de mişcare a avut prima reprezentaţie din viaţa lui, la Health and Beauty Expo.

Ioana ne-a pregătit o coregrafie cât mai reprezentativă pentru activităţile noastre. Momentul de început: Pilates, doar e activitatea de debut a Clubului, nu? Am continuat cu paşi de aerobic şi tae-bo, iar la final am jucat în echipă volei. Am întins fileul pe scenă şi am început să pasăm mingea.

Deşi toată lumea avea emoţii înainte de a intra pe scenă, la final nu ne venea să mai coborâm. Am fost plini de energie şi aplauzele de la sfârşit ne-au încurajat şi ne-au dat încredere să ne continuăm activităţile.

Vrem să le mulţumim în mod deosebit Danei şi lui Sorin Beltechi de la Lotus Sport pentru că ne-au găzduit sâmbătă după-amiază la ei în sală, unde ne-am putut efectua ultimele antrenamente. După ce toată săptămâna ne antrenasem în parc, în frig, fără oglinzi şi cu muzică de pe telefon, credeţi-ne că a fost mană cerească să intrăm intr-o sală spaţioasă, cu aer condiţionat, cu oglizi, CD-palyer şi boxe puternice. Fără antrenamentul de la Lotus Sport ne-aţi fi văzut foarte plouaţi, total nesincronizaţi şi nervoşi pe scena.

Mulţumim mult Lotus Sport!

Iata cum a iesit : http://www.youtube.com/watch?v=zkZUreo-y4M : demonstratia Clubului de la Health and Beauty Expo, Sala Palatului, 21 noiembrie 2010

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

