Clubul de miscare pentru sanatate

11 Octombrie 2010

Weekendul trecut l-am dedicat pedalatului

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 3:39 PM

Saptamana Sportul pentru Toti s-a terminat cu weekendul pedalatului. Daca in timpul saptamanii am fost nevoiti sa anulam din evenimente din cauza vremii nefavorabile, ora de sambata de spinning s-a bucurat de un real succes, asa cum vedeti din pozele si impresiile de mai jos.

Duminica dimineata, in ciuda ploii, ne-am adunat la centrul de inchiriere biciclete din parcul Izvor. Asa cum ne-a numit Ioana, avansatii, am dat cateva ture de parc si ne-am intrecut care e cel mai bun la pedalat, alergat pe langa bicicleta, jaloane etc. Invingator: distractia.

Cei mai putin avansati, de fapt de-a dreptul incepatori, au beneficiat de o lectie gratuita de initiere intr-ale mersului pe doua roti. Si nu ne oprim aici, mai organizam ore de initiere!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

