Clubul de miscare pentru sanatate

11 Octombrie 2010

Poze de final si impresiile dupa ora de spinning cu Elu

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 1:44 PM


In this photo: Raluca Dragoman, Tudorache Madalina, Agata Szyler-Seidl, Cristina Toanchina, Alexandra Nespalatu, Emanuil Rednic, Laurentiu Bogdan, Alina Dragoman, Mihai Romania, Atena Astrid, Luminita Toader, Ada Iatan, Orlando Voicu, Evelina Rustem, Isabelle Mladen, Ioana Raluca Hudita, Ioana Denes, Radu Barbul, Amit Beedasy

Emanuil Rednic multumim Ioana, tu lipseai din poza, stim ca te gandeai la noi !

Raluca Dragoman Si noi iti multumim Elu pentru tot suportul fizic, moral, motivational, muzical, etc :)))…..eu personal, am plecat de acolo mult mai energica si mai zambareata de cat atunci cand am venit 😉

Alexandra Nespalatu Si eu la fel! Am o energie de zile mari! Multumim Elu!

Agata Szyler-Seidl Superb! Fericitari!

Mihai Romania superb programul de azi, multumim frumos pentru gazduire si atitudine 🙂

Atena Astrid da,da…multumim ELU pentru tot…chiar daca am mai tras chiulul…:D…a fost frumos si foarte solicitant…:)

Evelina Rustem un inceput promitator!! Multumim Elu si Bamboo Fitness! 🙂

Ada Iatan Multumesc Elu pentru tot, a fost super! MAI VREAAAAAU!!!

Cristina Toanchina Si eu m-am simtit foarte bine in timpul si dupa ora de spinning. Elu, o atitudine foarte buna si constructiva ca instuctor, multumim!

Ciprian Baban Felicitari! Se pare ca ai doar succese pe unde mergi. Bravo!

Amit Beedasy a fost o ora de spinning tare,cu niste oameni foarte draguti 🙂 ma bucur ca va am intalnit,si sper ca o sa ne mai vedem in urma!
elu,ai fost superb ca instructor,ca de obicei,abia astept sa ma faci abonamentul din nou!

Amit Beedasy a special thank you to ioana for helping and offering the gym!

Tudorache Madalina Felicitari!Ora de spinnig a fost ff reusita,iar eu personal nu am simtit ca am depus efort. Am plecat de acolo cu zambetul pe buze si cu un tonus excelent :)))) Multumim Ioana.

Isabelle Mladen Si mie mi-a placut foarte mult! Multumesc tuturor!

Acestea sunt impresiile dupa ora de Spinning cu Elu de sambata dimineata de la Bamboo Fitness Club. Dupa cum se vede, toata lumea foarte incantata si energizata.

Elu a tinut o ora foarte frumoasa, solicitanta, in care am cantat, am aplaudat, am facut sincron, dar mai ales am pedalat! A avut grija Elu ca de fiecare data cand auzea vorba in sala sa ne consume energia :). Dar, la sfarsit a si premiat pe cei care au pedalat cel mai bine. Cei  6 constiinciosi au primit cate un tricou inscriptionat cu una dintre litere B-A-M-B-O-O!

Le multumim inca o data lui Elu si Ioanei Denes, manager-ul Bamboo Fitness!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

