Clubul de miscare pentru sanatate

27 Septembrie 2010

Fit 4 U

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 9:36 AM

Weekendul acesta a fost plin de antrenamente. La Romexpo, in pavilionul 13, a avut loc demonstratia de fitness Fit 4 U. O parte din noi am mers si ne-am antrenat alaturi de nume mari in fitness, intructori de la mari centre de antrenament, dar si intructori internationali.

Dupa spinning, kick-box, dance&jam, hip-hop dance si kangoo jumps, putem spune ca suntem ca eram niste oameni fericiti, chiar daca obositi, dar multumiti ca ne-am lucrat toti muschii, in repetate randuri 🙂 . Am fi mers si duminica, prea ne-a placut sambata la antrenamente, insa duminica am avut un scop nobil, sa contruim pista de biciclete in Bucuresti, alaturi de Petrom.

                                                  

1 comentariu »

  1. ne-am simtit foarte bine! yu huu

    Comentariu de Evelina Rustem — 27 Septembrie 2010 @ 1:23 PM


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

