Clubul de miscare pentru sanatate

22 August 2010

Bilanț de sfârșit de săptămână

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 3:30 PM

Săptămâna care a trecut a fost una plină de succes pentru Clubul de mișcare. Ne bucurăm mult că am avut parte de alergarea de luni seară, alături de Mihaela, Ioana, Alexandra și Cristina. Am constat că a fost prima seară, după luni bune, în care nu am avut băieți cu noi la alergat. Recunoaștem că le-am simțit lipsa, însă cu siguranță mâine vor fi alături de noi, tot în Herăstrău (urmează să stabilim ora și să postăm pe Facebook evenimentul).

Voleiul pe plajă este, de departe, cea mai îndrăgită activitate de sezon. Ne strângem mai mult de 20 de persoane, jucăm în echipe și ne bucurăm atunci când oamenii nu mai vor să încheie seara. Vasile a făcut cerere specială să jucăm în fiecare seară. Pentru a ne convinge ne-a adus și bomboane, pentru campioane, cum spune el 🙂

Vineri seara am lăsat o parte din membrii Clubului de mișcare pe ”plaja” din Studențesc, iar o parte dintre noi am plecat la Ștrandul Titan pentru înotul de noapte și continuarea partidei de volei. Apa era foarte caldă, muzică bună, atmosferă frumoasă. Să tot începi weekendul așa. Am jucat polo, volei și leapșa în apă, iar voleiul l-am continuat și după ce am ieșit din bazin, pe terenul amenajat. Am juca pe miză, pierzătorii dădeau o bere. Am făcut parte din echipa pierzătoare, dar nu asta a contat ci atmosfera și jocul în sine.

Sâmbătă dimineața ne-am văzut cu Ioana în IOR pentru prima repetiție Waka Waka. Ioana ne-a pregătit un început de coregrafie foarte frumos, pe care ne-am străduit să-l prindem, însă repetițiile ulterioare ne sunt necesare. Așteptăm oameni noi, idei noi și ….. muzică. Coregrafia noastră a constat în învățarea pașilor, că melodia Shakirei ne-a lipsit cu desăvârșire…

În dimineața aceasta s-a alergat în IOR de la ora 9 dimineața.

După cum vedeți o sumedenie de activități. Așa cum frumos constată și ”Țara lui Andrei”, suntem aici pentru a vă ajuta să nu vă plictisiți în weekend. Și mai mult decât atât, vă oferim activități și în timpul săptămânii, pentru a fi în formă maximă și sănătoși!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

