Clubul de miscare pentru sanatate

15 August 2010

After Ciucas Trail Running, Cristina Toanchina

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 4:03 PM

Asa cum spunea si Cami, am revenit sa va povestim cum a fost la Cheia si ce am mai facut de atunci incoace.

Pentru Cami experienta de la Cheia a fost cea mai frumoasa, clasandu-se pe locul 21 la categoria ei de varsta, cu un timp de 4 ore 48 min si 37 secunde. Suntem foarte mandri de ea, dar si de Raluca, Alexandra, Madalina, Cristina, Luminita, Bogdan si Eugen. Toti am trecut linia de sosire, fericiti ca am trait experienta semi-maratonului Ciucas Trail Running. Nu stiu ceilalti cum s-au simtit, dar eu vreau sa repet experienta, vreau sa scot un timp mai bun pe viitor si, cel mai important, sper ca membrii Clubului de miscare sa fie alaturi de mine. Raluca si Bogdan m-au ajutat fosrte mult la urcare si au fost alaturi de mine atunci cand credeam ca nu mai pot urca nici un centimetru, si totusi am terminat semi-maratonul cu ajutorul lor.
Si pe Alexandra vreau sa o felicit, in mod special, pentru ca, desi nu a fost inscrisa la semi-maraton, s-a alaturat grupului nostru si a trecut linia de sosire alaturi de Eugen, Madalina si Luminita. Alexandra, data viitoare te asteptam sa participi cu numarul de concurs si sa ne intreci pe toti, ai potential :).
La sectiunea poze am sa postez cateva poze de la Cheia. As pune sute ca avem multe peisaje frumoase chiar de pe creasta muntilor, dar am sa ma rezum la cateva cu noi, fericiti la linia de sosire.

Asteptam urmatorul semi-maraton, sau asa cum ne promite Cami, maratonul de la Piatra Craiului.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

