Clubul de miscare pentru sanatate

30 Iulie 2010

Bafta la Cheia!!

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 3:11 PM

Astazi plecam inspre Cheia. Sa mai invingem niste munti la Ciucas Trail Running si sa ne mai invingem niste temeri. Cum spune Ioana, forta fizica este in psihic! Deci, dragi Club-isti, participanti, sustinatori, aspiranti, multa bafta! Cu toti muntii care va ies in cale!

Echipa noastra: Raluca, Cristina, Isabelle, Madalina, Bogdan, Laura, Dana, Andrei, Alexandra, Camelia, Luminita, Michi, Eugen.

Si, Ioana, bine ai venit!!!

3 comentarii »

  1. Salut,

    Vreau sa ma inscriu si eu la grupul vostru.
    Detinator de bicicleta, rachete tenis + fileu ;), minge volei + fileu ;), basket fara fileu aici :))

    Cu o parte din voi am jucat ieri volei … am retinut doar un nume … Traian parca … sper ca nu gresesc ca pe criza asta nu e buget de miel …

    Ce trebuie sa fac sa ma inscriu?

    Multam fain,

    Mihai

    Comentariu de Mihai — 14 August 2010 @ 11:44 AM

    • Buna Mihai,

      scuze pentru raspunsul intarziat.

      Pentru a te „inscrie” la noi in Club nu trebuie decat sa participi la activitati. Urmareste evenimentele noastre de la pagina de Facebook, de pe Yahoo Groups sau aici pe blog (Calendar evenimente – care din pacate nu l-am mai actualizat de mult timp, insa promit sa incep sa ma ocup si de blog mai mult!)si vino cu noi.
      Toate evenimentele organizate de noi sunt gratuite, nu percepem taxe de membru, doar acolo unde exista anumite taxe (cum ar fi la strand, patinoar etc) fiecare isi achita taxa de intrare.

      Te asteptam la activitatile noastre!

      p.s. Ai retinut bine numele Traian 🙂 Poti sa ne scrii mie, Cristina (cristina.toanchina@yahoo.com) sau Ioanei (huditaioana@yahoo.com)

      Comentariu de clubuldemiscarepentrusanatate — 23 August 2010 @ 8:39 AM

  2. … Ma simt magulita 🙂 Zau!
    M-am intors plina de idei si de energie pozitiva de impartit cu voi si ard de nerabdare sa ii cunosc pe noii membri.

    Oameni buni, sunteti măieştri! „Felicitari!!” simt ca nu e suficient de puternic… de aceea, de-abia astept sa VA VAD 🙂 (‘pilates cu drag’ va surade?)

    In mod special, sunt mandra de doua persoane (iar asta nu-i o galanterie pentru cuvintele frumoase de mai sus) pentru nivelul de pregatire la care au ajuns SI pentru perioada de dinaintea semi-maratonului montan, adica o mare proba de anduranta in care s-au tinut de programul (am sa-l numesc eu) „trup frumos si sanatos” 🙂 mai exact, – Camelia si Cristina –

    Comentariu de Ioana Hudita — 2 August 2010 @ 11:24 AM


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

