Clubul de miscare pentru sanatate

22 Iulie 2010

Montaniada

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 9:53 AM

Dupa cum ne asteptam, Montaniada a fost un mare succes. A debutat vineri seara cu petrecerea surpriza a Cristinei. La multi ani! Un tort copt si ras-copt de Bogdan si Eugen (noroc ca s-a inventat cofetaria!), coifuri Disney, o minciuna alba pentru a scoate sarbatorita de pe scena si multe glume. Acestea au fost coordonatele. Sambata am fost pe Transfagarasan. Dintre jocurile organizate de Ghizii Romaniei, am ales ce ni s-a potrivit mai bine. Am mers pe sfoara, am tras cu arcul, am baut un pahar de suc in 40 de secunde (cu 7 paie!!!)……Baietii au fost multumiti ca au aruncat busteanul si au facut alte chestii de alfa male adevarati. A doua zi ne-am gandit si ne-am razgandit, si pana la urma….tot volei a fost! Dar volei a la Fagaras, cum remarca Raluca. In gradina, cu proaspat noul fileu si cu foarte frumoasa minge galbena. Desculti in iarba :), asa cum le place prietenilor nostri. Seara s-a incheiat cu „I will rock you” la maxim in masina, cantat de noi…..(multumim, Bogdan, pentru intelegere)……si cu promisiunea ca la Cheia va fi si mai si!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

