Clubul de miscare pentru sanatate

29 Aprilie 2010

Clubul implineste 1 an!!, Camelia Toanchina

Filed under: Uncategorized — clubuldemiscarepentrusanatate @ 9:39 AM

Imi amintesc prima iesire in Club. De mult timp voiam sa alerg, cu Cristina si Ioana, in parc. Ioana isi dorea sa organizeze, gratuit, pentru oamenii din parc, ore de miscare. Si mi-am zis, de ce nu?! Asa ca am chemat-o sa tina o lectie pentru mine, sora-mea si Isabelle. A fost tare mirata cand i-am spus ca ea va fi instructorul nostru, nu doar un simplu partener la alergat. De atunci, lucrurile au evoluat si au evoluat frumos. Ioana stie foarte bine sa transforme orice iesire intr-o bucurie. Au urmat grupul de pe yahoo, contul de pe facebook, Ride Bucharest, Bikewalk (evenimente la care membrii Clubului au participat), apoi propriul nostru eveniment – Iesirea la inviorare de saptamana trecuta………

Ne incurajeaza si suportul oamenilor care au facut performanta in domeniul lor si acum ne dau o mana de ajutor. 121.ro, Emanuil Rednic, Decat o Revista, Lume Buna, Romania Pozitiva……..

Alergare cu picnic in padurea Baneasa, aquagym, pilates in Gradina Japoneza, muuult pationar, biciclete……a fost un an cu multa miscare si multa voie buna.  Si cu oameni buni. Cristina, Raluca, Andreea, Clara, Bogdan, Irina de la Lume Buna……intalniri intr-o societate cu adevarat aleasa. Oameni care pot misca lumea, pentru ca pot misca ceva in jurul lor, cum altfel decat discret si inedit. Si bucuria ca, acum, colegii mei de birou si alti oameni din jur isi cumpara biciclete, vor sa iasa la alergat……..Ma cuprind un pic emotiile si febra aniversarii :). La multi ani, Clubul de Miscare pentru Sanatate!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

